Home » Unek-unek » Susahnya cari DBA SQL server :(

Susahnya cari DBA SQL server :(

Pages

October 2010
M T W T F S S
« Aug   Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

RSS Link

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.

Twitter Updates

Blog Stats

  • 346,176 hits

Archives

Pengunjung


Kantor gue lagi cari DBA (https://ardhian.wordpress.com/2010/08/05/lowongan-kerja-database-administrator-pt-wings-surya/). Carinya udah dari sebelum lebaran, tapi anehnya sampe sekarang blom ada tanda-tanda bakal keisi.

Apa memang sedemikian susahnya cari DBA ? Kalo gue review lagi dari requirement-nya sih gak terlalu menuntut yang aneh-aneh. Tidak menuntut untuk jadi “superman” juga…

Ato mungkin di Surabaya dan sekitarnya udah gak ada yang berminat jadi DBA yah…?? he..he….

Well, setidaknya gue tunggu aja deh…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: